-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: darnok <d...@a...spam.ch>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
Date: Mon, 02 Jun 2014 13:58:27 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 37
Message-ID: <lmhot3$19l$1@node1.news.atman.pl>
References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
<534459de$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
<li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl>
<5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
<li3gn2$hva$1@node2.news.atman.pl> <li46kk$vsg$1@node1.news.atman.pl>
<llcbab$33r$1@node2.news.atman.pl> <r...@a...org>
NNTP-Posting-Host: public-gprs346621.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1401710308 1333 31.62.241.62 (2 Jun 2014 11:58:28 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jun 2014 11:58:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <r...@a...org>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602994
[ ukryj nagłówki ]On 2014-05-19 20:28, pI wrote:
> Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):
>
>> On 2014-04-09 21:21, darnok wrote:
>> Zgodnie z przewidywaniami karta nie zamknięta. Reklamacja już złożona.
>> Oczywiście najpierw dyskusja przez telefo ze moge przecież kartę zamknąć
>> teraz. saldo karty się nie zgadza, pomimo ze splacilem w piatek.
>> ostatniegoo wyciagu z 15.05 nie widza, pomimo ze w starym systemie byl i
>> ja go widzialem. Ogolnie polbankowo jak zwykle.
>
> U mnie podobnie. Mimo złożenia sprzeciwu w oddziale i dodatkowo
> poleconym na początku maja. Reklamacja złożona.
Półbank sie postarał - tylko 2 tygodnie im zajeło :)
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przeprosiny.
Dzis otrzymałem poczta zwykla odpowiedz na reklamacje, ze przepraszaja
ze z ich winy karta nie zamknieta, i ze zamkneli ja w zeszlym tygodniu.
I ze zadnych oplat naliczonych/doliczonych nie ma. Zawarlem w reklamacje
ze jesli powstana oplaty po 16.05 to maja skorygowac.
Probowalem sie zalogowac do nowego systemu i "niedasie", wiec widac
podzialalo.
Teraz tylko kontrolny raport z BIK zeby sprawdzic czy tez tam to
zamkniecie zaraportowali.
Karta była fajna, duuuzo cashbacku mi sie na niej wrociło, dobre
przeliczniki były i gdyby nie tak drastyczne popsucie warunków (oplaty
miesieczne, roczne, obowiazkowe ubezpieczenie, brak cashbacku) to bym
nie rezygnował.
Mam nadzieje ze T-Mobile wymyśli niedlugo jakis fajny produkt KK który
bedzie można przytulić w miejsce półbanku. Poki co CitiZTM i cashback na
bilety miesieczne.
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.14 17:30 animka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie