eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWysłałem Polbankowi wypowiedzenieRe: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: darnok <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Date: Mon, 02 Jun 2014 13:58:27 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <lmhot3$19l$1@node1.news.atman.pl>
    References: <li1kn5$u75$1@speranza.aioe.org>
    <534459de$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <li1p0h$ap0$1@node1.news.atman.pl>
    <5344b5d0$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <li3gn2$hva$1@node2.news.atman.pl> <li46kk$vsg$1@node1.news.atman.pl>
    <llcbab$33r$1@node2.news.atman.pl> <r...@a...org>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs346621.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1401710308 1333 31.62.241.62 (2 Jun 2014 11:58:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Jun 2014 11:58:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <r...@a...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602994
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-05-19 20:28, pI wrote:
    > Mon, 19 May 2014 09:19:37 +0200, na pl.biznes.banki, darnok napisał(a):
    >
    >> On 2014-04-09 21:21, darnok wrote:
    >> Zgodnie z przewidywaniami karta nie zamknięta. Reklamacja już złożona.
    >> Oczywiście najpierw dyskusja przez telefo ze moge przecież kartę zamknąć
    >> teraz. saldo karty się nie zgadza, pomimo ze splacilem w piatek.
    >> ostatniegoo wyciagu z 15.05 nie widza, pomimo ze w starym systemie byl i
    >> ja go widzialem. Ogolnie polbankowo jak zwykle.
    >
    > U mnie podobnie. Mimo złożenia sprzeciwu w oddziale i dodatkowo
    > poleconym na początku maja. Reklamacja złożona.

    Półbank sie postarał - tylko 2 tygodnie im zajeło :)
    Reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przeprosiny.
    Dzis otrzymałem poczta zwykla odpowiedz na reklamacje, ze przepraszaja
    ze z ich winy karta nie zamknieta, i ze zamkneli ja w zeszlym tygodniu.
    I ze zadnych oplat naliczonych/doliczonych nie ma. Zawarlem w reklamacje
    ze jesli powstana oplaty po 16.05 to maja skorygowac.

    Probowalem sie zalogowac do nowego systemu i "niedasie", wiec widac
    podzialalo.
    Teraz tylko kontrolny raport z BIK zeby sprawdzic czy tez tam to
    zamkniecie zaraportowali.

    Karta była fajna, duuuzo cashbacku mi sie na niej wrociło, dobre
    przeliczniki były i gdyby nie tak drastyczne popsucie warunków (oplaty
    miesieczne, roczne, obowiazkowe ubezpieczenie, brak cashbacku) to bym
    nie rezygnował.
    Mam nadzieje ze T-Mobile wymyśli niedlugo jakis fajny produkt KK który
    bedzie można przytulić w miejsce półbanku. Poki co CitiZTM i cashback na
    bilety miesieczne.


    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1