    From: "bartoldzik" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wysokosc miejsca na podpis na karcie platniczej.
    Date: Fri, 19 Dec 2003 09:21:14 +0100

    Użytkownik "jaszczur" napisał w wiadomości
    Czy nie sądzicie, że wysokość miejsca na karcie płatniczej/kredytowej
    > jest szalenie niewystarczająca na złożenie standardowego podpisu?
    > Jak dla mnie pasek na podpis powienien mieć przynajmniej 3 cm
    > wysokości. Na tym małym muszę składać specjalnie inny wzór podpisu.

    Fakt, że jest malutki. Mnie to osobiscie nie przeszkadza, bo podpis sie
    mieści (na wysokość), ale widę często jak ludzie sie trudzą aby się
    zmieścić. Poza tym dla mnie problemem zaczyna byc nie szerokosc paska, a
    jego funkcjonalna dlugość. Ponad połowe paska zajmuje numer karty. Jak
    podpisze sie na nim czarnym pisakiem to podpis staje sie nieczytelny. Ale
    juz np w Lukasie na VE pasek jest parę milimetrów wyższy i faktycznie juz
    wygodniej wziąć zamach :-)

    --
    Pozdrawiam! --bartoldzik--