  • Data: 2009-02-12 20:23:57
    Temat: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja jeszcze doradze zakup AmiBrokera. Wydatek nie duzy, a mozesz szybko
    > zapisac formuly i testowac systemy. Bedac "zielonym" w godzine nauczysz sie
    > jak zapisac prosta strategie np. taka jak podana powyzej i w kilka sekund
    > przetestujesz. Bedziesz wiedzial jaki jest zysk lub strata systemu,
    > maksymalny DD, ilosc transakcji itp. Do tego mozesz optymalizowac i tym
    > samym sprawdzic zachowanie przy innych parametrach np. w tym przypadku moze
    > sie okazac, ze strategia dziala, ale nie przy 15 punktach, ale np. 50.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Darek

    Ot to. Też używam AmiBrokera. Bardzo dobry soft i jakoś w użyciu
    szybszy na moje oko od Metastocka.
    No i nie musisz koniecznie od razu kupować, coby przetestować :)

    Dzięki AmiBrokerowi, po testach doszedłem do stopów których używam. Od
    35 do 60 punktów do mojej gry pasują.

    z/svc

    I jeszcze praca domowa dla z/svc.
    Masz stopa 40 pktów. Rynek na fixingu zamyka się 30 pktów przeciwko
    twojej pozycji. Co robisz: zamykasz teraz ze stratą 30 (mimo 40 SL),
    czy czekasz do open jutro - a tam może być następne 30 przeciwko
    tobie ?
    Ja nie potrafię odpowiedzieć co zrobić. Ty możesz przemyśleć co cię
    czeka w realnej grze.

    pzdr

    macieks