  • Data: 2009-02-12 11:28:09
    Temat: Re: Wystawianie zlecenia kupna z stop lossem na kontraktach
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, zrobię to, takie testy.
    > Bardzo dziękuję za propozycję.

    To ja jeszcze doradze zakup AmiBrokera. Wydatek nie duzy, a mozesz szybko
    zapisac formuly i testowac systemy. Bedac "zielonym" w godzine nauczysz sie
    jak zapisac prosta strategie np. taka jak podana powyzej i w kilka sekund
    przetestujesz. Bedziesz wiedzial jaki jest zysk lub strata systemu,
    maksymalny DD, ilosc transakcji itp. Do tego mozesz optymalizowac i tym
    samym sprawdzic zachowanie przy innych parametrach np. w tym przypadku moze
    sie okazac, ze strategia dziala, ale nie przy 15 punktach, ale np. 50.

    Pozdrawiam

    Darek