    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Wyszedłem, a Wy?
    Date: Wed, 1 Apr 2009 12:29:10 +0200

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gqvequ$s4o$2@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedziałem Ci. Kanał wzrostowy przestał istnieć.

    ale "tamte" kreski dalej możesz chyba narysować prawda, no chyba ze ci
    historia wyparowała ?

    > Linia biegnąca od minimów dziennych 18 lutego, 2 i 18 marca. Dość wyraźny
    > kanał, prawda?
    > Druga biegnąca od zamknięć 25 luty i 18 marca. Wsparcie z zamknięcia 16
    > marca.
    > I ze sto innych możliwych do użycia w celu udowodnienia dowolnej tezy.
    > :-)

    kanał oparty na minimach jest dla mnie osobiście mało wiarygodny.
    Kanał po close'ach został wczoraj (31.03) jedynie naruszony przez dość
    swoisty fixing wiec albo sprzedawałeś na fixie i ci sie udało wszystko
    puścic PKC wiedząc jaki bedzie close, albo sprzedałeś wcześniej nie czekajać
    na test wsparcia. (test dolnego ograniczenia kanału).
    W obu przypadkach troche brak konsekwencji, albo gramy na zamknieciach (i
    czekamy na nie) albo na intra ale wtedy to juz inna bajka.

    george