eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWytlumaczcie mi prosze...[mBank]Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
  • Data: 2003-12-03 14:20:15
    Temat: Re: Wytlumaczcie mi prosze...[mBank]
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Najbardzieje wkurzyl mnie fakt, ze tyle czasu zylismy w falszywym
    > przeswiadczeniu, ze robimy cos co da wymierny efekt. Czekalismy na
    > przeksztalcenie rachunku ponad 1.5 miesiaca, wiazalismy plany z
    > podwyzszeniem limitu kredytowego a w efekcie spotkala nas taka niemila
    > niespodzianka.
    > Przeciez gdyby od razu poinformowano nas, ze nie ma szans na zmiane limitu
    > to nie tracilbym nerwow i pieniedzy na ciagle telefony.
    > Jestem zly i rozzalony.

    I masz racje. Mozesz zawsze skrobnac list do banku z opisem sytuacji
    oraz informacja, ze poniewaz zostales wprowadzony w blad przez
    pracownika banku (jesli pamietasz nazwisko, to dobrze) domagasz sie albo
    zrealizowania oferty, albo likwidujesz rachunek.

    Wiem, wiem, mBank na w dupie swoich klientow, ale jak zaden z nich nic
    nigdy nie napisze, to szans na poprawe nie wiedze. Mozesz wyslac kopie
    listu do kilku gazet. Pewnie jakis nudzacy sie redaktorek zadny dobrego
    tematu zajmie sie sprawa i mBank pomagluje.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1