eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora. › Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
  • Data: 2010-07-12 18:55:48
    Temat: Re: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skup się - człek ów widział mnie raz w życiu i z uśmiechem na twarzy
    > olał ciepłym moczem ... Podkur*ię go raz a skutecznie, i będę miał swoją
    > "chorą potrzebę" zaspokojoną.

    Weź ochłoń, bo ci się faktycznie białko zetnie. Od 10 listów nie
    odpowiadasz na moje pytanie JAK, tylko wyjaśniasz DLACZEGO. Mam w dupie
    DLACZEGO. Ciekawi mnie aspekt JAK. Więc weź łaskawie odpowiedz mi w
    końcu na proste pytanie:

    Dlaczego uważasz, że zamknięcie przez ciebie rachunku ,,podkurwi go raz
    a skutecznie''?

    > On mnie (człowieka)
    > wkur*ił jako człowiek, więc ja człowiek, wkur*ię jego - człowieka ...

    To jest odpowiedź na DLACZEGO. A nie na JAK.

    > Widzisz tu jakiekolwiek zakusy na zadanie ciosu doprowadzającego bank do
    > upadku ? Bo tak jakoś wynika z Twoich postów, jakobym chciał zachwiać
    > całym bankiem...

    Więc ci tłumaczę jeszcze raz (siódmy?): Bez tego to on się niespecjalnie
    przejmie twoim zamknięciem konta. Mlaśnie gryzoniem parę razy i będzie
    sobie nadal ze spokojem pracował w tym banku, wręcz zadowolony, że już
    więcej nie przyjdziesz tam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek