  • 1. Data: 2010-07-12 10:48:43
    Temat: Wyższa kultura bankowości, czyli debile w placówce Aliora.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

    Bohaterzy:

    - ROR w aliorze z saldem powyżej 5 kPLN
    - bankomaty każdej sieci twierdzące, że "brak środków"
    - tępy pracownik, którego z imienia i nazwiska *jeszcze* nie
    wymienię ... a wymienię głupka

    Wchodzę do banku, podaję dowód osobisty, z charakterystycznym
    pęknięciem wzdłuż (klasyka polskich DO) ... Mówię człekowi co by
    sprawdził o co kaman, że bankomaty nie chcą wydać pieniądza ...
    on włazi na konto i mówi, że pieniądze są. Ja odpowiadam, że
    wiem, i właśnie chcę dowiedzieć się dlaczego każdy bankomat
    łącznie z tym ich w placówce twierdzi inaczej. Odpowiedź pada,
    że to nie jego problem. Mam złożyć reklamację do właściciela
    bankomatu. Nie dociera do imbecyla, że musiałbym "poskarżyć" się
    chyba do każdego banku w Polsce. Mówię kolesiowi, że w takim
    razie proszę o wypłatę kasy w ichniej kasie ...

    I tu zaczyna się awantura - na podstawie (sic!) podrobionego
    dokumentu pieniędzy mi nie wypłacą ... Pęknięcie DO sugeruje, że
    jest podrobiony. Wkur*iony na maksa, składam odręcznie napisane
    wypowiedzenie umowy prowadzenia rachunku i dostaję odmowę
    potwierdzenia wpływu (kopię z "wpłynęło dnia dajmy na to) ...

    Na prośbę o wezwanie kierownika/dyrektora placówki dowiaduję
    się, że derektor będzie "później" ... postanawiam poczekać do
    "później" bo wieczorem jadę zagramanicę i potrzebuję pieniędzy
    ... po pół godzinie imbecyl z uśmiechem od ucha do ucha mówi
    mi, że w sumie może derektor będzie później, bo nie ma obowiązku
    siedzieć w placówce ...

    Uzasadnienie odmowy wypłaty pieniędzy i przyjęcia dyspozycji
    zamknięcia konta - podrobiony dowód i (lol) ustawa o
    przeciwdziałaniu praniu i terroryzmowi. Żeby było wesoło na ten
    sam dowód w ten sam sposób OTWORZONO MI WŁAŚNIE rachunek w aliorze.

    Skąd się bierze takich debili do roboty ?

    Za tydzień będę miał czas , więc przyfiluję głupka i pokazowo
    zamknę rachunek ;), wystawiając kumplowi pełnomocnictwo
    poświadczone przed notariuszem.

    A rachunek do zamknięcia za taką awarię i absolutny brak chęci
    pomocy, mimo, że awaria zawiniona na mur beton przez aliora.
    Finalnie kasę pożyczyłem od znajomego ... Niesmak jednak pozostał.

    6008

  • 2. Data: 2010-07-12 10:59:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:i1ertv$n1c$...@n...news.atman.pl...
    > Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

    A przez internet w pozycji "saldo dostępne" (nie "saldo księgowe") widzisz
    te środki?

  • 3. Data: 2010-07-12 11:22:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 12:59:13 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A przez internet w pozycji "saldo dostępne" (nie "saldo księgowe")
    > widzisz te środki?

    No właśnie. Jeżeli kasa jest dostępna, to można przelać gdzieś indziej i
    normalnie wypłacić a bankowi podziękować za taką współpracę.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-07-12 11:22:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 12:48:43 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

    > Miejsce akcji: Alior ul. Krawiecka 1.

    A gdzie to? W Polsce?

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-07-12 11:23:24
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Google mówi, że Wrocław.

  • 6. Data: 2010-07-12 11:23:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 12:59, MarekZ pisze:

    > A przez internet w pozycji "saldo dostępne" (nie "saldo
    > księgowe") widzisz te środki?

    Było w dostępnych.

    6008

  • 7. Data: 2010-07-12 11:24:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-12 13:23, Homzik pisze:
    > Google mówi, że Wrocław.

    Dobrze gada :)

    6008

  • 8. Data: 2010-07-12 11:47:02
    Od: "Jajek" <2...@1...com>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > - bankomaty każdej sieci twierdzące, że "brak środków"
    > - tępy pracownik, którego z imienia i nazwiska *jeszcze* nie wymienię ...

    Niezły z Ciebie zadymiarz, nie chciałbym mieć takiego klienta, pewnie
    wszyscy odetchną z ulgą kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.

    --
    Radek

  • 9. Data: 2010-07-12 11:51:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > - bankomaty każdej sieci twierdzące, że "brak środków"
    > - tępy pracownik, którego z imienia i nazwiska *jeszcze* nie
    [...]

    Napisz skargę do dyrektora Centrali (Al. Jerozolimskie).

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-07-12 11:55:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.07.2010 13:47), Jajek wrote:
    > ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> wrote in message

    > Niezły z Ciebie zadymiarz, nie chciałbym mieć takiego klienta, pewnie
    > wszyscy odetchną z ulgą kiedy "pokazowo" zamkniesz rachunek.

    No słuchaj, koleś nie może wypłacić kasy w aliorowym bankomacie a od
    niedysponenta słyszy o tym że "to się trzeba skarżyć właścicielowi
    bankomatu" ... nie widzę tutaj żadnego zadymiastwa.

    p. m.