eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowachRe: Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowach
  • Data: 2009-09-21 08:23:07
    Temat: Re: Wyzsza kultura bankowosci - czyli o Alior Banku w paru słowach
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > Pecha mialem czy tak to u nich wyglada?

    W oddziale BB polecam panią Marzenę Dutkę (Dutka ?). Jeśli trafiłeś na
    zarozumiałą landrapę obok, to rzeczywiście współczuję.
    Ja w tym oddziale otworzyłem ROR i KK. Wypełniałem wniosek z podaniem danych
    pracodawcy, ale obyło się bez zaświadczenia o dochodach. Dla potwierdzenia
    tychże wysłałem pani z Aliora mailem wyciągi elektroniczne z dotychczasowego
    RORu. Po pewnych co prawda wahaniach, okazało się to wystarczające.
    A pani Marzena sympatyczna i uśmiechnięta.
    Pozdrawiam

    tpajak