  • Data: 2005-12-19 20:27:42
    Temat: Re: Wzi?łem kredyt w złotówkach, ?pię spokojnie
    Od: "Nuworysz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego wolisz od razu zapłacić całą kwotę z góry? ;)

    Nie płacę z góry więcej gdyż :

    Wariant 1.
    - jeśli spłacę tak jak planuję w ciągu pierwszego roku, lub dwóch, to
    lepszym układem jest kredyt złotówkowy

    Wariant 2.
    - jeśli trafi mi się kolejna okazja i możliwe, że będę brał nastepny kredyt
    a tym samym ten może stać się długoterminowym to nie dam sobie ręki uciąć,
    że za kilka lat kredyt złotowy będzie odbiegał znacząco od CHF albo nie
    będzie po prostu od niego lepszy :-)

    a kredyt teraz zaciągnąłem w celu uniknięcia podatków

    pozdr