    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Xelion
    Date: Thu, 3 Jun 2004 15:35:56 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179058010.chello.pl

    tym <t...@o...pl> wrote:
    > Mam pytanie,
    > jakie są opinie użytkowników-klientów oferty Xelion?
    > Zwłaszcza interesuje mnie opinia w zakresie doradztwa finansowego.

    A co tam oni ci moga doradzic, skoro maja bardzo ograniczona oferte (jedynie
    ich grupa kapitalowa - to samo co w Pekao SA)?
    Lepiej jesli juz chcesz korzystac z oferty doradcow to idz do Open finance,
    Expandera.
    Dobrym rozwiazaniem bedzie tez MultiBank (bo duzo funduszy bez prowizji),
    ew. DB PBC, Citek.
    Te banki nie koncentruja sie jedynie na jedym funduszu i nie beda wmawiac
    ci, ze to wlasnie ten jest najlepszy.

    P.S. Oczywiscie pogadac w Xelionie mozesz, ale jako, ze to sa twoje
    pieniadze, to lepiej pozniej zweryfikuj to co gadaja z oferta innych
    instytucji

    http://www.PRnews.pl