  • Data: 2010-01-02 14:32:24
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Nakłąda karę umowną. Zdaje się coś koło 10.000 zł mieli dawniej w
    > umowach za bezpodstawną odmowę akceptacji. Od jednej transakcji. Dla
    > tego nei warto pisać, ze gdzieś wisi kartka, tylko trzeba wysłać paragon
    > z kwotę, której akceptacji odmówili. Bo nie wykluczone, że mimo kartki
    > faktycznie się zapłącić da. J atak kilka razy miałem. Podobno w drodze
    > wyjątku.

    Tzn? Paragon ze sprzedaży gotówkowej ma być "dowodem" na odmowę
    akceptacji? Bo nie rozumiem do końca...

    Napisz krok po kroku co robić z takim sklepem... Poza tym to się wydaje
    zbyt piękne by było prawdziwe, zwłaszcza w przypadku większych sklepów:
    Kaufland (u mnie od 10zł), Lidl (chyba od 20zł)...

    --
    Michał