  • Data: 2010-01-03 12:55:28
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski pisze:

    > Wydajemisie, ze sklep nie placi prowizji 'od transakcji', a tylko
    > procentowe. Ale moze nie wiem.

    No właśnie- a ja wiem z kilku miejsc, że prowizja wygląda właśnie tak
    jak napisałem, tj: 0,30gr za autoryzację + 3% kwotowe + połącz się
    telefonicznie/internetowo jak chcesz, ale nie na 0800...

    I w takiej sytuacji faktycznie nie dziwię się limitom. Zresztą- inaczej
    by po prostu nie istniały, gdyby sklep zawsze płacił tylko procent od
    transakcji + miał jakieś stałe łącze, gdzie koszt również nie byłby
    powiązany z ilością połączeń autoryzacyjnych.

    --
    Michał