  • Data: 2010-01-13 17:50:59
    Temat: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 02 sty 2010 o 18:41 GMT, Robert Tomasik napisał(a):

    > Krok po kroku sprawdzone na kilkunastu sklepach, w tym LIDL i NOMI, a to
    > już chyba sieciowe są sklepy.
    >
    > 1) reklamacja do banku BPH, że odmówiono mi honorowania wydanej przez nich
    > karty z powodu zbyt niskiej kwoty (piewsze było NOMI).
    > 2) standardowa odpowiedź banku nr 1: "To nie bank i nie mają na to wpływu".
    > 3) kolejna reklamacja mailem z żądaniem zwrotu prowizji za wydanie karty,
    > bo sprzedano mi kartę mającą rzekomo funkcjonować od 0 zł, a teraz z
    > odpowiedzi banku wynika, że bank tego nie jest w stanie zagwarantować.
> [...]

    Ja dzisiaj testowalem z Aliorem i Lidlem.

    Zadzwonilem na linie Aliora, mowie ze kupowalem wczoraj w Lidlu ale
    niestety odmowili platnosci karta powolujac sie na limit 20zl, Pan z Aliora
    mowi ze to ich nie dotyczy, wiec uzylem kilku argumentow ktore padly w tym
    watku, wiec poszedl skonsultowac sie z przelozonym, no i dalej odpowiedz ze
    powinienem skontaktowac sie ze sklepem, bo Alior nie jest strona tego
    problemu...

    No to dzwonie do lidla, tam pani mi mowi ze takie sa ustalenia, kazdy sklep
    ustala swoj limit i tam trzeba sie kontaktowac.

    No i ostatecznie wyslalem informacje do polcardu, narazie dostalem tylko
    info, ze sprawa zostala przekierowana do odpowiedniej osoby...

    zobaczymy jak to sie potoczy...

    Pozdrawiam
    Brzezi