eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepieRe: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not
    -for-mail
    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Z cyklu kto da więcej - limit płatności kartą w sklepie
    Date: Wed, 13 Jan 2010 18:50:59 +0100
    Organization: Hard Core Slrn-pl User
    Lines: 40
    Message-ID: <s...@b...chello.pl>
    References: <hhlmk7$4sd$1@inews.gazeta.pl> <hhlmk3$ggg$1@news.interia.pl>
    <hhms9l$ncp$1@inews.gazeta.pl> <hhnjfv$d7p$1@inews.gazeta.pl>
    <hhnlif$7o0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hho0vc$3us$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089075149140.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1263404828 668 89.75.149.140 (13 Jan 2010 17:47:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 17:47:08 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 10576
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.31-16-generic (i686))
    X-NNTP-Posting-Host: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:515494
    [ ukryj nagłówki ]

    sob, 02 sty 2010 o 18:41 GMT, Robert Tomasik napisał(a):

    > Krok po kroku sprawdzone na kilkunastu sklepach, w tym LIDL i NOMI, a to
    > już chyba sieciowe są sklepy.
    >
    > 1) reklamacja do banku BPH, że odmówiono mi honorowania wydanej przez nich
    > karty z powodu zbyt niskiej kwoty (piewsze było NOMI).
    > 2) standardowa odpowiedź banku nr 1: "To nie bank i nie mają na to wpływu".
    > 3) kolejna reklamacja mailem z żądaniem zwrotu prowizji za wydanie karty,
    > bo sprzedano mi kartę mającą rzekomo funkcjonować od 0 zł, a teraz z
    > odpowiedzi banku wynika, że bank tego nie jest w stanie zagwarantować.
    > Nieśmiale wspomnienie o powiadomieniu organów nadzoru bankowego i rzecznika
    > praw konsumenta oraz przesłaniu ich pierwszej odpowiedzi do mediów. W końcu
    > sprzedają usługę, na któej realizację nie mają poodobno wpływu.
    > 4) kontakt mailowy człowieka żywego z banku, który poprosił o opisanie
    > problemu i w miarę możliwości przesłanie skanu z paragonu.
    > 5) po kilku dniach przyszła prośba mailem z banku o sprawdzenie, czy się
    > poprawiło. Kupiłem żarówkę energooszczędną za 9,95 i stwierdziłem, że
    > kartkę z limitem z kasy wcięło. Przy kasie kasjerka słowem się nie
    > zająknęła o limicie. Powiadomiłem o tym bank.

    Ja dzisiaj testowalem z Aliorem i Lidlem.

    Zadzwonilem na linie Aliora, mowie ze kupowalem wczoraj w Lidlu ale
    niestety odmowili platnosci karta powolujac sie na limit 20zl, Pan z Aliora
    mowi ze to ich nie dotyczy, wiec uzylem kilku argumentow ktore padly w tym
    watku, wiec poszedl skonsultowac sie z przelozonym, no i dalej odpowiedz ze
    powinienem skontaktowac sie ze sklepem, bo Alior nie jest strona tego
    problemu...

    No to dzwonie do lidla, tam pani mi mowi ze takie sa ustalenia, kazdy sklep
    ustala swoj limit i tam trzeba sie kontaktowac.

    No i ostatecznie wyslalem informacje do polcardu, narazie dostalem tylko
    info, ze sprawa zostala przekierowana do odpowiedniej osoby...

    zobaczymy jak to sie potoczy...

    Pozdrawiam
    Brzezi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 13.01.10 22:36 pmlb

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1