eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZ pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
  • Data: 2002-01-28 20:57:32
    Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 28 Jan 2002 14:28:38 +0100, "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
    wrote:

    >Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
    >przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
    >rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
    >się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
    >roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
    >Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...


    A ktoś mówił, że ja się czepiam!

    Człowieku, chciałeś, żeby oddzwonili w 4 godziny? Ha! Nie podoba się,
    że tylko do 22? A jakby dzwonili o 3 nad ranem, to byś marudził, że
    Cię budzą?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1