-
1. Data: 2002-01-28 13:28:38
Temat: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...
c.d.n.
-
2. Data: 2002-01-28 13:38:53
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "AMRA" <a...@a...com>
To wpisz sobie kazdy inny bank stosujacy taka procedure...
BTW Jesli szukasz czegos szybszego propunkuje Multibank - tam dzialaja
szybciej, no ale za konto trzeba placic ;)
--
------
Amra the Freelancer
www.amra.info
www.e-amra.biz
Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl
-
3. Data: 2002-01-28 15:24:10
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "matjaw" <m...@w...pl>
> Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...
Wcale nie musisz czekac - zadzwoni do nich i zaloz konto
pzdr
matjaw
-
4. Data: 2002-01-28 15:34:48
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>
...tyle, że jeżeli chcesz przenieść kredyt w koncie, musisz dostarczyć tony
zaświadczeń z kilku instytucji...
Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
news:a33k68$5l8$1@news.onet.pl...
> To wpisz sobie kazdy inny bank stosujacy taka procedure...
>
> BTW Jesli szukasz czegos szybszego propunkuje Multibank - tam dzialaja
> szybciej, no ale za konto trzeba placic ;)
>
> --
>
> ------
> Amra the Freelancer
> www.amra.info
> www.e-amra.biz
> Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl
>
>
-
5. Data: 2002-01-28 15:50:32
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>
Użytkownik "matjaw" napisał w wiadomości ...
| > Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...
|
| Wcale nie musisz czekac - zadzwoni do nich i zaloz konto
|
Przecie juz do nich dzwonil.
-
6. Data: 2002-01-28 15:56:56
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "pawgra" <p...@i...pl>
> ...tyle, że jeżeli chcesz przenieść kredyt w koncie, musisz dostarczyć
tony
> zaświadczeń z kilku instytucji...
>
Cześć pbb
Ale z tematu wynika, ze gosc chcial otworzyc konto w mBanku - ktory jak
powszechnie wiadomo kredytów i temu pochodnych nie daje.
W zwiazku z powyzszym nie rozumiem komentarza.
--
pawgra
GG: 243944
ICQ: 74365235
-
7. Data: 2002-01-28 16:27:33
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>
> |
> Przecie juz do nich dzwonil.
>
ale jak widać nie wpadł na to, że może otworzyć rachunek za pomocą mlinki,
widocznie kolega chciał być światowy i skorzystał z usług inetu
pozdrav
siepacz
-
8. Data: 2002-01-28 16:40:27
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: Budzik <b...@p...onet.pl>
Osobnik posiadający mail'a a...@a...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> To wpisz sobie kazdy inny bank stosujacy taka procedure...
>
> BTW Jesli szukasz czegos szybszego propunkuje Multibank - tam dzialaja
> szybciej, no ale za konto trzeba placic ;)
>
Zakładając konto przez mlinię nie musiałbyś czekać :)
--
Pozdrawia... Budzik
b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516
Jaki jest szczyt odwagi???
Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))
-
9. Data: 2002-01-28 18:15:19
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>
Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a33u1k$lb1$1@news.onet.pl...
> ale jak widać nie wpadł na to, że może otworzyć rachunek za pomocą mlinki,
> widocznie kolega chciał być światowy i skorzystał z usług inetu
>
> pozdrav
> siepacz
Tak to jest, jak ktoś uważa, że żeby być światowcem to wystarczy przez Internet
się łączyć, a ignoruje powszechną prawdę, że przede wszystkim trzeba... czytać pbb!
Regularnie!
;-)))
--
Lejak
j...@p...onet.pl
j...@a...net.pl
-
10. Data: 2002-01-28 20:57:32
Temat: Re: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
On Mon, 28 Jan 2002 14:28:38 +0100, "Jacek Różycki" <j...@w...pl>
wrote:
>Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
>przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
>rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
>się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
>roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
>Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...
A ktoś mówił, że ja się czepiam!
Człowieku, chciałeś, żeby oddzwonili w 4 godziny? Ha! Nie podoba się,
że tylko do 22? A jakby dzwonili o 3 nad ranem, to byś marudził, że
Cię budzą?
--
Tristan hrabia Alder
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)