eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo? › Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
  • Data: 2010-11-21 23:47:46
    Temat: Re: ZA CO płacić kartą inteligo w sklepie aby maksymalnie zemścić sie finansowo na banku inteligo?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" 4ce8e884$0$21003$6...@n...neostrada.pl

    > Może pożycz sobie sweterek od Kononowicza
    > i kandyduj gdzieś? Na pewno porwiesz tłumy.

    Sweterek jest przepustką do polityki?
    Carrefour sprzedaje wełniane po 70 złotych.
    JPII chyba nie miał swetrów -- dlatego, że nie był politykiem?

    Mielenie wody młynkiem do kawy nie jest pozbawione sensu, ale
    nakładanie sweterka Konowicza chyba jest absurdem. Konowicz to
    kumpel mego eks-przełożonego, Jerzego Kopani, prof. uniwersytetu, :)
    ateisty pracującego w Katedrze Teologii Katolickiej. :)

    Kopania (jak mi tłumaczono) żyje w światach równoległych. :)
    Dlaczego w równoległych? Bo nijak te światy nie przecinają się ze światem
    rzeczywistym.
    (nie mają z tym światem nic wspólnego) O ile fantazjowanie (zwłaszcza u dzieci) nie
    jest
    niczym złym, o tyle nieumiejętność rozdzielenia światów równoległych (wymyślonych,
    nieprawdziwych, choć być może lokalnie spójnych) od rzeczywistości jest błędem
    fatalnym.

    Swoistą ,,równoległością'' są marzenia senne. Gdy źle się czuję -- miewam sny. :)
    Któregoś razu obudziłem się, śniąc o tym, że mam za niskie ciśnienie powietrza
    w prawym przednim kole samochodu. Ponieważ jechałem do serwisu (w innej sprawie)
    nie pojmowałem, dlaczego jakaś osoba (nie wiem, kto) nakazuje mi pompowanie koła.
    Uważałem, że takim czymś jak pompowanie powinien zająć się serwis. (w istocie
    często sprawdzam ciśnienie kół -- nie uważam tego za jakieś zajęcie poniżające
    mnie, ale sen to sen)

    Po przebudzeniu się pierwszą czynnością było wrócenie do brutalnej rzeczywistości,
    kolejną -- odkrztuszenie :) i zaczerpnięcie powietrza... Tu w wyobraźni stanęła mi
    lekarka, która na moje jednoznaczne pytanie: ,,czy przy bezdechu zawsze następuje
    przebudzenie'' udzieliła jednoznacznej odpowiedzi: ,,zawsze''. :)

    U mnie powrót ze świata marzeń (sennego marzenia -- snu) do świata rzeczywistego
    trwał bardzo krótko. Wiele osób nie potrafi nigdy powrócić do rzeczywistości,
    żyjąc jakimiś błędami. (na przykład po stracie kogoś bliskiego lub czegoś cennego)

    Ponoć (jak mi klarowano) nie tylko Kopania żyje w takich światach nierzeczywistych.
    (nie chcąc, czy nie mogąc, wrócić do rzeczywistości)
    I ponoć właśnie z tego powodu (nie z powodu złego wzroku) nie wolno mu prowadzić
    samochodu. :)

    -=-

    Wracając do porywania... Obawiam się, że porywanie jest czynem zabronionym.

    --
    ^ 750 749 ^c 440 12 łyknąłem już Ventolin
    438
    | 740 2930 01 brak 739 F|l 430 .
    427
    | 730 31 .03 Telfexo 729 E|i 420 02 . 070809 . .
    420
    P|l 720 04 . 724 V|t 410 30 .01 .04 10
    409
    E|/ 710 07 . 709 |r 400 29 31 03 05