  • Data: 2016-02-07 23:31:38
    Temat: Re: ZUS staje dęba...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Feb 2016 16:08:06 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F." 1...@4...net
    >
    > Do obrony ZUSu dołączyłeś obronę nazizmu. Odpowiednie towarzystwo dla ZUS.

    Nie bronie nazizmu, tylko niektorych firm przed wydumanymi
    oskarzeniami.
    Widzisz jaka byla historia Cyklonu B.

    > Problemem jest coś innego -- te firmy (wskazane przeze mnie) znamy, o nich
    > wiemy... Ale ilu ludzi dorobiło się majątku na zbrodni tak, iż o tym nie wiemy?!

    No ba, ile to np drutu kolczastego trzeba bylo wyprodukowac do
    ogrodzenia obozu ...

    > Weźmy pijaka za kierownicą. Wiadomo dokładnie, co znaczy: ,,nie wolno w tym
    > stanie prowadzić pojazdu''. Mamy miernik, mamy granice... Prawo tu jest jasne.
    > Wróćmy do renty -- od kiedy człowiek jest niezdolny?
    > Tu decyzja spoczywa w rękach orzecznika.

    No ba, ale co - chcesz zmierzyc jednym ....matem ?

    J.