    From: Kamil <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Za gapowe się płaci, czyli zmiana PIN-u do karty mBanku
    Date: Tue, 19 Apr 2011 12:35:10 +0200

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 20:50:47 +0200, Krystek napisał(a):

    > Jednak zmiana PIN-u statystycznie jest częstszą operacją, niż przelewy
    > na konta komornicze.

    Co wy chrzanicie?
    To nie jest opłata za "przelew", tylko jest to opłata za koszty realizacji
    egzekucji z rachunku.
    Zróbcie sobie test i wykonajcie jakikolwiek PRZELEW na rachunek
    jakiegokolwiek komornika - i powiedzcie ile wam wyszła opłata za przelew :)
    Jeżeli to jet kilkadziesiąt złotych, jak wciska kit liwiusz - to zaraz mu
    je zwrócę :)
    To po prostu opłata za czynności które musi wykonywać pracownik banku.
    To nie wina banku że ktoś nie spłaca swoich zobowiązań i dopiero komornik
    musi szukać po bankach takiego dłużnika.

    Dla potomnych. Nie, nie jestem komornikiem, nie jestem tez pracownikiem
    banku. Ale wqrzają mnie teksty tego typu co sadzi liwiusz "opłata za
    przelew na rachunek komornika).