eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty" › Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Date: Tue, 3 Mar 2020 13:16:46 +0100

    dyskusyjnych:5e5e2765$0$17351$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2020-03-03 o 10:31, J.F. pisze:

    >Zmusić go do podpisania ubezpieczenia a po miesiącu go z tego
    >ubezpieczenia wypisać ;-)
    >GENIALNE W SWOJEJ PROSTOCIE ;-)

    Jak go "zmusisz", to powinienes wliczyc do RRSO.

    I co tu za genialnosc, skoro bankowi zalezy na tych 30zl, i wcale nie
    chce, zebys przestal po miesiacu placic.

    Nie, genialne w prostocie to jest premie dac za ubezpieczenie, albo
    target do wykonania.
    I niech pracownik kombinuje sam, w koncu po studiach jest.

    Bo na szkoleniu mowic, zeby klientom mowic, ze bez ubezpieczenia to
    beda inne, gorsze warunki, to niebezpieczne.
    Ktos nagra, wysle gdzie trzeba ..

    J.