eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty" › Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
  • Data: 2020-03-07 11:06:58
    Temat: Re: "Za każde pożyczone 5 tys zł zapłacisz tylko 100 zł raty"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Mar 2020 20:19:04 +0100, z napisał(a):

    > Zgodnie z tematem wysokość raty mówi wszystko ;-)

    W temacie nie ma na ile rat. Ani jaka prowizja :-)

    > W moim przypadku % nie powiedział wszystkiego bo nie powiedział że
    > ubezpieczenie które wchodzi w kredyt można wyłączyć po miesiącu
    >
    > Więc...
    >
    > naturalnym jest że PRAWDĘ powie suma rat w porównaniu z wypłaconym kredytem.

    Ale przeciez w sumie rat wliczone ubezpieczenie :-)

    Ty niemniej chcialbym wiedziec jaki to jest %.
    Moge sobie sam policzyc, ale latwiej mi bedzie jak bank poda jeszcze w
    reklamie/ofercie :-)

    No i chcialbym, zeby bank podal RRSO, bo procenty, to oni roznie licza
    :-)

    J.