  • Data: 2007-08-21 22:06:22
    Temat: Re: Zabawne Millennium (dlugie)
    Od: "a" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fafm8c$jh9$1@inews.gazeta.pl...

    > I tu jest klucz do wszystkiego (tak sądze, bo niewiele można z tego tekstu
    > zrozumieć). Promocja "konto za firko na zawsze" o ile dobrze pamiętam
    > dotyczy tylko osób, które nigdy nie miały nic wspólnego z mille (czy
    > wcześniej big bg) i otworzą rachunek w nowym oddziale w jakimś tam
    > określonym czasie.
    > Inna sprawa, że w oddziale mogli to wiedzieć, zaoszczędziliby sobie
    roboty.

    No i wlasnie na regulamin bym zerknal... ale gdzie? W oddziale nic nie
    wiedza,
    a tu mam ulotke ze bezplatne do konca sierpnia.

    A kluczem do wszystkiego jest ich postawa, stsounek do klienta ktory chce
    wiedziec cos wiecej o ofercie..... sorry, ale ja musialem dowod pokazac,
    zeby mi
    usilowali odpowiedziec na 2 proste pytania dot. ich TOiP, przegiecie chyba
    nie....?

    Pytam sie co bedzie jak nie dostane wyciagu?, to zaplace 15 zł za duplikat,
    albo 6 zł
    za prostszy duplikat, a to ze nie przychodze po duplikat tylko po oryginal
    to juz nie
    dociera....... ' bo tyle wyciagow nie dochodzi i ludzie placa' a ja jakis
    siakis odmieniec..
    placic nie chce ..:)