  • 1. Data: 2007-08-21 20:46:49
    Temat: Zabawne Millennium (dlugie)
    Od: "a" <r...@o...eu>

    otwarlo nowy oddzial w Chorzowie. Wisi kartka ze konta zalozone do 30 konca
    sierpnia,
    beda prowadzone bezplatnie. Przyjela mnie osobiscie p. kierownik Edyta, po
    2,3 moich
    pytaniach, przejela sprawe w swoje rece, udzielila info. , w drobiazgu sie
    pomylila w zamian
    dostalem 2 small gift'y :) Ogolnie milo, wiec wspomnialem ze pare lat temu
    mialem duze
    problemy z Mill. a teraz jest fajnie.
    W domu przestudiowalem ich TOiP, ze 3 pytania mialem, spokojnie poszedlem do
    oddzialu, no i niestety przed zadaniem pytan musze okazac dowod bo trzeba
    sprawdzic
    czy lokate sprzed paru lat mam zamknieta. :)))))))), przy pracownikach, p.
    Edyta
    zdenerwowana bo wie ze to nie hallo:) ja tu patrze widze ze jak nie dam
    dowodu to
    nie dostane info. o TOiP, i sie wkurze, wyjde i napisze reklamacje na ktora
    nikt
    nie odpisze :))))) Sprawdzila dane (wie kto jestem hihi ) i gadamy okazuje
    sie ze jest
    oplata za konto bo jest bo to tamto, ok, rezygnuje a pozostale pytania juz
    do pracownicy,
    p. kier, chce posluchac, ok., zadalem 2 pytania pracownicy ( a tam mlode
    fajne dziewczyny sa,
    tyle ze no ucza sie), no i dowiedzialem sie o roznych problemach Mill. z
    poczta i ze ja za to
    odpowiadam, o drukarce w moim domu i takie tam ecie-pecie. Oczywiscie juz
    nie jest milo
    w boksie, panie siedza ja stoje. Z sytuacji zdalem sobie sprawe, gdy na
    koniec pocztowych
    historyjek z wyciagami, zaproponowalem zeby wysylac je kurierem :)))))) A
    tutaj p. kier
    zaczyna cierpliwie tlumaczyc mi ze tak nie mozna bo to za drogie. Wziela
    mnie za debila !!!!!
    Bo za grzeczny bylem i za mily. :) Rozstalismy sie z milymi usmiechami i w
    zgodzie, ze ja nie
    chce klopotow z bankiem a bank nie chce dociekliwego klienta.
    Kartka o promocji zniknela z drzwi oddzialu, ale wracam wieczorem do domu i
    widze ze depcze
    po ulotce, ze kto otworzy konto to ma prowadzone bezplatnie.

    Przez ten oddzial juz sie nie przebije ( znam. Mill. metody ) ale jara mnie
    zdobyc gdzies regulamin
    tej promocji i sprobowac załozyc tam bezplatne konto. Jak znam Mill. to
    poszedlbym z dyktafonem
    i z tego wszystkiego powstalby tylko smieszny tekst na youtube.

    Jak myslicie warto probowac??? Dla zasady :))) kto dlugo czyta
    pl.biznes.banki wie o co chodzi:))

    Bo to ze po ewentualnym otwarciu uda sie cos sensownego zdzialac to nie
    wierze, schody beda
    prowadzily stromo w gore :))

    Jarek

    ps. sorry - czytnik moze mam nieskonfigurowany :(

  • 2. Data: 2007-08-21 20:58:14
    Temat: Re: Zabawne Millennium (dlugie)
    Od: "info" <i...@w...pl>

    Facet, za cholere nie moge zrozumiec tego co napisałeś.
    pzdr.

  • 3. Data: 2007-08-21 21:15:57
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "info" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Facet, za cholere nie moge zrozumiec tego co napisałeś.
    > pzdr.

    A to sorry, bo to glupie jest., a mi sie szczegolow pisac nie chce,
    generalnie jest o tym jak w mill. nie mozna
    otworzyc konta :)))) no i jak tam stawiaja do pionu :))
    i jak nie mozna sie nic dowiedziec poza. Bo ich standard
    to odpowiedz na pytanie ' ile to konto bedzie kosztowalo'
    a cos wiecej to juz z marsa czlowiek. Spoko o przelewy transgraniczne nie
    pytałem :)))
    pozdr.

  • 4. Data: 2007-08-21 21:42:33
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > dostalem 2 small gift'y :) Ogolnie milo, wiec wspomnialem ze pare lat temu
    > mialem duze
    > problemy z Mill. a teraz jest fajnie.

    I tu jest klucz do wszystkiego (tak sądze, bo niewiele można z tego tekstu
    zrozumieć). Promocja "konto za firko na zawsze" o ile dobrze pamiętam
    dotyczy tylko osób, które nigdy nie miały nic wspólnego z mille (czy
    wcześniej big bg) i otworzą rachunek w nowym oddziale w jakimś tam
    określonym czasie.
    Inna sprawa, że w oddziale mogli to wiedzieć, zaoszczędziliby sobie roboty.

  • 5. Data: 2007-08-21 21:52:09
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    a pisze:
    > otwarlo nowy oddzial w Chorzowie. Wisi kartka ze konta zalozone do 30 konca

    Gdzie w Chorzowie jest nowy oddział Mille?

  • 6. Data: 2007-08-21 22:04:32
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    a pisze:

    > Wolnosci 14,

    Gdzie to jest? W okolicach McDonalds, znaczy się u góry Wolności? Stary
    oddział się ostał, czy po prostu przenieśli?

  • 7. Data: 2007-08-21 22:06:22
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > określonym czasie.
    > Inna sprawa, że w oddziale mogli to wiedzieć, zaoszczędziliby sobie

    No i wlasnie na regulamin bym zerknal... ale gdzie? W oddziale nic nie
    wiedza,
    a tu mam ulotke ze bezplatne do konca sierpnia.

    A kluczem do wszystkiego jest ich postawa, stsounek do klienta ktory chce
    wiedziec cos wiecej o ofercie..... sorry, ale ja musialem dowod pokazac,
    zeby mi
    usilowali odpowiedziec na 2 proste pytania dot. ich TOiP, przegiecie chyba
    nie....?

    Pytam sie co bedzie jak nie dostane wyciagu?, to zaplace 15 zł za duplikat,
    albo 6 zł
    za prostszy duplikat, a to ze nie przychodze po duplikat tylko po oryginal
    to juz nie
    dociera....... ' bo tyle wyciagow nie dochodzi i ludzie placa' a ja jakis
    siakis odmieniec..
    placic nie chce ..:)

  • 8. Data: 2007-08-21 22:08:04
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Gdzie w Chorzowie jest nowy oddział Mille?

    Wolnosci 14, i przemila p. kier. Edyta, jedynie trza baczyc by jej nie
    zdenerwowac.
    Personel mlody, chetny... ale narybek.

  • 9. Data: 2007-08-21 22:15:08
    Od: "a" <r...@o...eu>

    > Gdzie to jest? W okolicach McDonalds, znaczy się u góry Wolności? Stary
    > oddział się ostał, czy po prostu przenieśli?

    stary sie ostal, nowy tuz kolo McDonalds. Wybierasz sie ?