  • Data: 2008-05-01 11:27:33
    Temat: Re: Zachód, Wielkopolska a sprawa Belki Markowej...
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fvc9ei$kkf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A jeśli kapitalizacja odsetek jest miesięczna to żeby uniknąć podatku możesz
    > na takim koncie umieścic max pięćset kilkadziesiąt złotych .

    no 533, w dużym uproszczeniu, nie bawmy się w grosze.

    > Miłej zabawy przy większych oszczędnościach.

    co za problem? czas przy kompie, kopiuj/wklej.

    a jeśli to zakłada się w oddziale to jeszcze prościej - prosisz kasjerkę/doradcę
    klienta: niech mi pan/pani założy proszę tysiąc siedemset dwadzieścia dziewięć
    rachunków/lokat na kwotę 530pln każdy. tylko tyle bo więcej pięniędzy niestety
    nie mam ze sobą. idę na obiad, wróce do pana/pani za godzinę"