eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcieRe: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
  • Data: 2019-12-12 14:22:10
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-12 o 08:31, z pisze:

    > Nie odważyłbym się w takim gronie stawiać TEZY ;-)
    >
    > Zacytowałem artykuł. Atakuj artykuł i jego autorkę. Usiłujesz dyskutować
    > że mną ale nawet nie merytorycznie.

    Z Tobą nie da się merytorycznie dyskutować, bo zauważ, że padły pytania
    (nie moje) do artykułu, a Ty możesz jedynie odesłać do autorki. Jeśli
    się z czymś z artykułu nie zgadzasz, to napisz konkretnie z czym.

    > Ja jestem tylko posłańcem złej nowiny która jak widać BOLI ;-)
    > Czytałeś ten artykuł? Jesteś od Runta?

    Oryginału nie czytałem, tylko to streszczenie na onecie, które linkowałeś
    ale akurat mnie nic nie boli, bo ogólnie to co jest w artykule jest
    powszechnie znane.
    I pisałem już ogólne tezy tam zawarte dotyczące kierunków przepływu
    pieniędzy są w miarę prawidłowe i nie widzę tam nic co trzeba
    skomentować - można co najwyżej spierać się z liczbami, bo tu pewnie
    trochę podrasowano/zmanipulowano dane i na to zwracają
    uwagę inni. Ogólnie nie wiem czym się tak podniecasz.

    A to "Jesteś od Runta?" to prawie jak ze "Stawki większej niż życie"
    -Przychodzę od Żubra.
    -Żubr mówił mi o Panu

    Znam Was wszystkich, bo zaglądam czasem na psp
    i wolałbym, żebyście się nie produkowali gdzie indziej.