eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcieRe: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
  • Data: 2019-12-12 16:32:57
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-12 o 14:58, z pisze:

    > A ja co mam do tego?
    >
    > Pokazuję tylko że jedynie słuszna poprawność polityczna się kruszy.

    > Jeśli tezy są słuszne i powszechnie znane to po co mi odpisujesz?

    Bo niepokoi mnie, że kolejna grupa zostaje zaśmiecona
    przez politykierów, którzy jedynie wrzucać linki potrafią
    a dyskutować już nie. Od pół roku grupę prawo zaśmieca
    jakiś ubek swoimi prasówkami, wczoraj przybył tam kolejny nawiedzony.

    Piszesz, że nic do tego nie masz, ale twierdzisz, że jedynie słuszna
    poprawność polityczna się kruszy. To juz jakaś teza.
    Proszę zatem napisz w kilku zdaniach jaką poprawność polityczną masz na
    myśli.
    A w zasadzie, którą masz na myśli (krajową, unijną), bo u mnie się nic
    nie kruszy
    i nie rozumiem Twoich niedopowiedzeń.
    Artykuł po prostu dotyczy kwestii gospodarczych w skali makro
    czyli dyskretnie zahaczających o politykę
    a Ty usiłujesz przypisać mu jakieś nadzwyczajne moce kruszenia
    poprawności politycznej.
    Jakoś nie słychać, żeby był szerzej komentowany
    ani w naszej telewizji publicznej ani w prywatnej ani w niemieckiej
    prasie też nic.

    Albo zatem zapodasz coś co mogłoby stanowić początek dyskusji,
    albo spadaj, bo to nie jest grupa do wklejania linków, robienia prasówek itp