eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcieRe: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
  • Data: 2019-12-13 16:59:14
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2019-12-13 o 15:40, z pisze:

    >Ale dlaczego mam szukać wsród polityków?
    >To najgorsze źródło infomacji.
    >Wejdź na jakis portal ekonomiczny i sprawdź co analitycy mówili.
    >Ja słuchałem regularnie i słyszałem cały czas, że pieniądze płyną w
    >obie strony.

    Pieniadze plyna w obie strony, jak to w Unii ... czy ogolnie w
    budzecie,
    ale przede wszystkim rozroznijmy:
    -ile pieniedzy wplacamy do budzetu Unii,
    -ile budzet Unii nam wyplacil (na razie wiecej niz wplacamy),

    -ile zagraniczni inwestorzy pieniedzy u nas zainwestowali,
    -ile wywiezli i wywioza ... no coz, po to sie inwestuje, zeby zarobic.

    -jeszcze bym rozroznil inwestora co postawil fabryke, a takiego co
    postawil supermarket.

    -ile "Zachod" zyskal na tym, ze dostarcza nam towary bez ceł,
    -ile byśmy my Polacy, zyskali, gdybysmy sobie nałozyli cla np na
    niemieckie i francuskie samochody,

    -a ile zyskalismy na tym, ze sprzedajemy im towary bez cla.

    No i na koniec mala wisienka - Wyborcza kontra Google - kto tu zarobil
    a kto stracil na rynku reklam, i co moglibysmy z tym zrobic :-)

    J.