  • Data: 2009-08-08 11:51:37
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Plan jest prosty i recepta podana. Nie zadluzac sie nadmiernie.

    ALBO WPROST PRZECIWNIE: zadłużać się powyżej potrzeb!

    moim zdaniem, jeśli się zaciąga karty kredytowe
    warto mieć ich kilkanaście w tym jedną, z najniższym
    oprocentowaniem przeznaczoną na awaryjne sytuacje

    braknie 500zł do GP, wyciągamy z bankomatu (albo
    przelewamy z netu) 500zł i spłacamy dużą kwotę GP

    bo lepiej aby odsetki biły od 500zł niż od niespłaconego
    zadłuzenia na powiedzmy 20.000zł

    ja mam tę metodę, że zadłużenie na kartach odpowiada
    moim kilkumiesięcznym dochodom netto, a dostępny limit
    jest 3x wyższy.

    I kiedyś przestuj w DG żyłem 3 miesiące na kredyt bez
    dnia zaległości a miałem możliwość żyć tak 9-12 miesiecy.

    To jest mój plan awaryjny.
    Nie jestem janem_w i nie wygłaszam extra mądrości
    po prostu podpowiadam skuteczne rozwiązanie które
    u mnie sie sprawdziło.