  • Data: 2009-08-08 11:56:14
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "u" <...@w...yz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:014445fe-eb14-4409-9148-a701d690c9a6@e34g2000vb
    m.googlegroups.com...
    >Jezeli ktos pisze na forum ze wlasnie stracil prace i ma trudnosci ze
    >splata dlugow, to odpowiedz w stylu: "Każdy zdrowo myślący człowiek
    >pracujący na etacie, musi się liczyć z możliwością straty pracy" jest
    >ostatnia rzecza, ktorej oczekuje.

    Forum jest wymiana różnych poglądów. Także odmiennych od oczekiwanych.
    Po porady prawne do specjalistów, prawnik do prawnika. Marny on być musiał
    jak go wywalono. Przekroczył stopień własnej niekompetencji ?
    Ten wątek pokazuje, ze pan prawnik powinien mieć pretensje do siebie.
    Wielu ocenia go negatywnie. Sąd sądem. a sprawiedliwość musi być po mojej
    stronie?
    Czego jeszcze nie powiedział? Nie trzeba się samemu w sądach oskarżać?
    Czego nie wiedział? By zaciągnąć wcześniej rezerwowy kredyt na spłatę
    przeterminowanych? Prawnik nie wiedział? To kto ma wiedzieć?
    Zawodowy ryj pełen kłamstw. Prawdę powie jak się pomyli, jak marketingowiec,
    akwizytor, byznesmen, itp.
    Ścierwo oszukiwało ile mogło, nie wiedział kutas wcześniej? Rżnąl głupa, bo
    jakoś to będzie? To niech sobie radzi sam.
    Niech nie pierdoli, ze właśnie stracił prace. Dla niego natychmiast to jest
    rok czy wiek, bo prawnicy szybko nigdy nie działają?

    Teraz można to przerobić na prawny, dyplomatyczny elegancki język.
    Eleganciki umierają na zawał. Dla zdrowego serca wulgaryzmy wskazane.