  • Data: 2009-08-09 22:42:24
    Temat: Re: Zafrapował mnie ten post...
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Sie, 17:52, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Kaucja to jest max jednomiesięczna opłata za mieszkanie. Niektórzy chcą
    > np dwumiesięczną ale życie ich szybko weryfikuje.
    >
    > No bo jak to widzisz ?

    Pierwszy miesiac z gory, "ostatni" miesiac z gory plus kaucja na
    pokrycie ewentualnych kosztow malowania / wymiany lodowki, zlewu czy
    czego tam jeszcze. Taki standard.

    > Skoro wynajem kawalerki kosztuje 1500 PLN to ile
    > kaucji ma domagać się właściciel ? 10k PLN ? To kto od niego wynajmie ?

    10 K moze nie, ale 4 - 5 K z gory to by nalezalo. (W zaleznosci ile
    kosztuje lodowka / zlew).
    Zwlaszcza jezeli wlasciciel wynajmuje komus w ciemno, bez mozliwosci
    weryfikacji historii kredytowej.