eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony czekRe: Zaginiony czek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Marcin" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaginiony czek
    Date: Fri, 19 May 2006 14:26:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <e4kdlp$gb2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <op.s9slfpnqoynz6h@acer>
    NNTP-Posting-Host: fy67.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1148041721 16738 80.53.50.67 (19 May 2006 12:28:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 May 2006 12:28:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:385928
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie wiem jak z czekami z USA, ale doastaje czeki na ING Bank Śląski

    Czek jest ważny tylko 10 dni i jest imienny, tzn. tylko osoba, której dane
    są wypisane na czeku może go zrealizować (weryfikacja jest na podstawie
    dowodu osobistego)




    Użytkownik "Marcin Laskowski" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:op.s9slfpnqoynz6h@acer...
    > Witam!
    >
    > Potrzebuje porady od osoby obeznanej w czekach.
    >
    > Sytacja jest taka: Ze Stanów szedł sobie do mnie czek. Wszystko wskazuje
    > na to, że coś mu się po drodze stało... Pewnie poczta zgubiła, ukradła,
    > zjadła albo sam nie wiem co.
    >
    > Co w takiej sytacji można zrobić? Poprosić o wystawienie nowego i
    > anulowanie starego? Jest coś takiego możliwe, przy założeniu, że nikt tego
    > mojego czeku nie zrealizował?
    >
    > Czy czek nie realizowny przez jakiś dłuższy okres czasu traci ważność, a
    > wystawca dostaje o takim zdażeniu informację? I wtedy mam poprosić o
    > powtórne wystawienie?
    >
    > Czy może mam się pogodzić ze stratą pieniędzy (trochę ponad 300 USD)?
    >
    > pozdrawiam
    > Marcin Laskowski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1