eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZaginiony przelewRe: Zaginiony przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.e-wro.p
    l!not-for-mail
    From: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaginiony przelew
    Date: Sat, 10 Feb 2007 10:36:57 +0100
    Organization: (c) bachus
    Lines: 23
    Message-ID: <eqk3nk$ggp$1@atena.e-wro.net>
    References: <eqfurk$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-132-137-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atena.e-wro.net 1171100212 16921 82.143.132.137 (10 Feb 2007 09:36:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@e...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Feb 2007 09:36:52 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Orient Express 3 i 1/4
    X-MimeOLE: OleOle
    X-bachus1: Na listach dyskusyjnych wyrazam swoja prywatna opinie
    X-bachus2: W sytuacji, gdy nie wynika to wyraznie z tresci listu: nie reprezentuje
    zadnej firmy, ani instytucji
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:407514
    [ ukryj nagłówki ]

    zanies zapodał(-a):
    > Witam,
    > Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150 PLN. Tego
    samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO
    > Inteligo.
    > Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim rachunku i
    pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    > skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie
    > otrzymal. Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie
    [...]

    Widzę, że problem się rozwiązał; miałem podobny problem (też zakup na allegro).
    Po tygodniu od przelewu (mBank-->mBank) piszę do Pani-supersprzedawcy, kiedy
    ta przesyłka priorytetowa... Pani odpowiedziała, że czeka na przelew... Kazałem
    sprawdzić,
    nadal twierdziła że nie dostała. Prosiłem po dacie, godzienie...

    W momencie, jak powiedziałem jak to dokładnie sprawdzić (wpisać dokładnie kwotę,
    przelewy przychodzące, data) Pani stwierdziła, że nie ma takich funkcji...

    Kto zgadnie, o co chodziło?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,
    serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1