  • Data: 2007-02-10 09:36:57
    Temat: Re: Zaginiony przelew
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zanies zapodał(-a):
    > Witam,
    > Sprawa wyglada nastepujaco.. kupilem przedmiot na allegro za kwote 150 PLN. Tego
    samego dnia wieczorem zlecilem przelew w PKO
    > Inteligo.
    > Nastepnego dnia tj. 2007-02-06 przelew zostal zaksiegowany na moim rachunku i
    pojawil sie w zakladce 'Historia rachunku'. Dzis
    > skontaktowalem sie ze sprzedawca, ktory twierdzi, iz przelewu nie
    > otrzymal. Sprzedawca ten posiada rowniez konto w PKO BP (Inteligo). Nie
    [...]

    Widzę, że problem się rozwiązał; miałem podobny problem (też zakup na allegro).
    Po tygodniu od przelewu (mBank-->mBank) piszę do Pani-supersprzedawcy, kiedy
    ta przesyłka priorytetowa... Pani odpowiedziała, że czeka na przelew... Kazałem
    sprawdzić,
    nadal twierdziła że nie dostała. Prosiłem po dacie, godzienie...

    W momencie, jak powiedziałem jak to dokładnie sprawdzić (wpisać dokładnie kwotę,
    przelewy przychodzące, data) Pani stwierdziła, że nie ma takich funkcji...

    Kto zgadnie, o co chodziło?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,