    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zaginiony przelew
    Date: Mon, 12 Feb 2007 09:18:31 +0100

    Chris napisał(a):

    > Raczej sądzę, ze pani miała włączony jakiś filtr, który odfiltrował
    > część transakcji, a jej potem głupio było sie do tego przyznać i
    > wszystko zwaliła na software.

    Do końca zeszłego roku miałem konto firmowe w BPH. Dość rzadko używane,
    bo główne miałem gdzie indziej i jak na stronie po zalogowaniu się po
    paru dniach wybrałem historię, np. 10 ostatnich operacji, to widziałem
    10, ale bez ostanich np. czterech. Wiedziałem że powinny być, bo np.
    poprzedniego dnia byłem w banku i je zlecałem, stan konta też zresztą
    był ok, tylko na liście ich nie było. Po kolejnym wybraniu 10 ostatnich
    operacji pojawiała się jedna więcej. Potem jeszcze raz i jeszcze raz i w
    końcu widać było wszystko. Nie wiem, czy inni mają podobne doświadczenia
    z BPH, ale jak klient upiera się, że przelew wysłał, to polecam
    kilkakrotne wyświetlenie historii :)
    Andrzej