  • Data: 2006-09-17 12:00:05
    Temat: Re: Zagraniczne konto - czy legalne
    Od: Jarosław Badurek <j...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 12:33:48 +0200, *piotr'ek* napisał(a):

    > Pewny jesteś? Czyli w Holandii nie wolno mi posiadać marihuany dlatego, że
    > jestem obywatelem niewłaściwego kraju, a na wyspach prowadząc pojazd nie
    > mogę mieć więcej niż 0,2 promila, pomimo tego, że wyspiarze mogą mieć 0,8?
    > *p*

    Ale nie możesz posiadać w Polsce marihuany, którą legalnie zakupiłeś w
    Holandii, nie możesz w Polsce prowadzić auta, gdy masz powyżej 0,2 promila
    alkoholu, nawet gdy jest to efektem spożycia szkockiej whisky. Tak samo w
    swoim czasie nie mogłeś bez zezwolenia posiadać konta za granicą mieszkając
    w Polsce. Były wyjątki dla osób pracujących, studiujących, mieszkających
    stale za granicą.

    Jarosław Badurek
    http://www.badurek.republika.pl