eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZagubione pieniadze z przelewuRe: Zagubione pieniadze z przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: "Larry" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zagubione pieniadze z przelewu
    Date: Sun, 15 Dec 2002 18:54:27 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 46
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip26-252.crowley.pl
    Message-ID: <atif7t$b13$1@news.onet.pl>
    References: <b...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: host-ip26-252.crowley.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1039974461 11299 62.111.252.26 (15 Dec 2002 17:47:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Dec 2002 17:47:41 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:217854
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam


    Niestety mam podobny problem, miedzy Fortis Bankiem a Bankiem Slaski.
    Przelew zaginal ponad rok temu i zadna ze stron nie kwapi sie do
    wyjasnienia.
    Zaczolem si e zastanawiac nad arbitrem bankowych, jesli ktos wie cos na ten
    temat to porsze o informacje

    pozdrawiam
    Larry

    Uzytkownik "Technokrata" <t...@n...poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:br8pvuc0mp61bc5gfi5f5nv4ioh4u9uejk@4ax.com...
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie dotyczace procedury postepowania w wypadku zagubionego
    > przelewu. Przelew wyszedl z jednego banku, pieniadze zostaly
    > odciagniete z konta, tymczasem wartosc przelewu nie pojawila sie na
    > koncie docelowym.
    >
    > Sprawa jest o tyle utrudniona, ze przelew wyslano z Niemiec (Citybank)
    > do Belgii (KBC). Kwitek przelewu (mam go przefaksowanego) nie zostal
    > wypelniony idealnie - nie zostal wpisany adres oddzialu docelowego -
    > ale wszystkie podstawowe dane zostaly wpisane, czyli nazwa banku, imie
    > i nazwisko, numer konta i kod SWIFT - KBC twierdzi, ze pieniadze
    > powinny dojsc bez problemu. Mam tez ksero wyciagu, pieniadze zostaly
    > odciagniete z konta.
    >
    > Kwitek zostal wypelniony 30.09 br, 3.10 pieniadze zostaly odciagniete.
    > Nie mam sladu przelewu na moim koncie do dzis (15.12).
    >
    > Bylem w swoim banku (KBC), powiedzieli ze nie maja zadnego sladu tego
    > przelewu. Osoba w Niemczech tez kontaktowala sie z bankiem, podobno
    > przelew poszedl prawidlowo. Sprawdzili tez podobno jakies konto, gdzie
    > laduja zagubione przelewy, tam tez podobno nie ma tych pieniedzy.
    >
    > Nie mam za bardzo mozliwosci wybrania sie do Niemiec w tej sprawie.
    > Zarowno ja, jak i osoba ktora wyslala przelew jestesmy dosyc zajeci -
    > jakie kroki podjac, aby odzyskac swoje pieniadze? Czy mam prawo
    > wymagac zalatwienia sprawy od mojego banku?
    >
    > Pozdrawiam
    > Technokrata


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1