  • Data: 2006-11-10 19:53:22
    Temat: Re: Zakłądanie konta epakiet w Fortis Banku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete"

    > Mozesz zabrac na wakacje certyfikat i klucz, wiec nie ma problemu.
    > Natomiast spojrz na to z innej strony - nikt bez Twojego certyfikatu
    > nie zaloguje się na Twoje konto - nawet gdy pozna haslo.

    nie zawsze było tak różowo, kilka lat temu w Tajlandi chciałem z
    kafejki internetowej wejść na bankowy, ale wtedy tak mieli jeszcze
    SSL-56 bitowy i wiecej banków odpadło w przedbiegach.

    Teraz to najlepiej mieć na pendrivie wersję portable firefoxa i
    thunderbirda i człoiwek jest w pewnym stopniu niezależny :-)
    *** blad ***