eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZakup nieruchomosci 10/90 a sprzedaz przed odbiorem nier. TRIK? › Re: Zakup nieruchomosci 10/90 a sprzedaz przed odbiorem nier. TRIK?
    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup nieruchomosci 10/90 a sprzedaz przed odbiorem nier. TRIK?
    Date: Sun, 23 Jul 2006 12:08:26 +0200

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał
    w wiadomości news:e9vg9n$13c$1@news.dialog.net.pl...

    > A ten akt, to czasem nie jest odbierany przy odbiorze
    > mieszkania? Czy do
    > czasu jego wybudowania nie jest ono własnością developera?

    Jezeli taki akt przenoszacy wlasnosc rzeczywiscie istnieje i
    zmiana ta zostaje zgloszona do ksiegi wieczystej (ciekawe czy to
    jest juz wydzielenie lokalu czy tylko wspolwlasnosc bez
    wydzielenie), a chyba notariusz ma taki obowiazek, to nie ma
    zadnego znaczenia czy nowy wlasciciel ma jakis fizyczny odpis tego
    aktu.

    Ale ja to widze jako mozliwosc latwego wykiwania developera i w
    zwiazku z tym wydaje mi sie, ze tak naprawde to nieco inaczej
    wyglada niz to sugeruje post otwierajacy watek.

    marekz