  • Data: 2014-12-27 16:56:24
    Temat: Re: Zakup paliwa na giełdzie londyńskiej ?
    Od: otrov <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-26 o 20:45, universis pisze:
    > Chciałbym wykorzystać obecny kryzys polityczno-wojskowy między Ukrainą i Noworosją
    i kupić na giełdzie londyńskiej kilka ton paliwa/ropy. Chciałbym to potraktować jako
    lokatę kapitału, więc jak się domyślacie mam pytanie co do przyjęcia/obebrania
    zakupionego towaru - czy trzeba to robić czy też tam to paliwo sobie może leżeć jako
    zapis w księgach ( dziś w komputerach) - czy też jednak koniecznie będzie trzeba ten
    "towar" odebrać ?. Będę de facto operował przy tej operacji z UK - z tąd też piszę.
    Proszę o jakąś pomoc w temacie.

    Najprościej to będzie założyć konto u jakiegoś brokera i kupić/sprzedać
    kontrakt na FOIL.

    Tu masz do poczytania:
    http://bossafx.pl/fx/oferta/instrumenty/specyfikacja
    /

    o.

    PS. Broker pierwszy z brzegu - jak operujesz z UK to poszukaj na
    tamtejszym rynku jakichś godnych zaufania brokerów.