  • Data: 2007-09-17 19:55:25
    Temat: Re: Zakup przy pomocy karty. Środki zdjęte po roku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Z" <a...@o...pl> writes:

    > IMHO (ale to w innym swiecie zapewne)

    Zdecydowanie. W kazdym razie na innej planecie :-)

    Bo na naszej:

    > obowiazkiem banku

    Prawem banku

    > jest przyslac pismo
    > wyjasniajace (z przeprosinami za zaistniala sytuacja),

    Bank nie ma za co przepraszac, nikt tu niczego zlego nie zrobil
    (w kazdym razie klientowi banku).

    > a nie zadne "wezwanie
    > do zaplaty"

    Nie wezwanie, tylko list z informacja o wplynieciu obciazenia, powstaniu
    w ten sposob naleznosci, i z prosba o uregulowanie jej w jakims tam
    sensownym terminie, np. 2 tygodni od momentu otrzymania/wplyniecia
    do kancelarii klienta.

    > i zapowiedz, ze konsultatnt bedzie sie kontaktowal celem
    > umowienia sie na odbior gotowki (za pokwitowaniem), lub tez odwiedziny
    > konsultanta z POSem, aby za odpowiednim pokwitowaniem odebrac 600zl
    > (naprawic blad nierozliczenia transakcji wczesniej).

    Z POSem??? Tzn. z karcianym terminalem? Splata karty to operacja, ktora
    nie wymaga transakcji karcianej.

    Obawiam sie ze przewidziane w KC sposoby zaplaty sa nieco inne:
    a) przelew na konto wierzyciela,
    b) wplata gotowkowa w siedzibie (oddziale) wierzyciela
    Zakladam ze wierzyciel nie uchyla sie od przyjecia wplaty, bo wtedy
    moze byc np. depozyt sądowy :-)

    > Konsultant oczywiscie
    > pojawia sie o umowionej godzinie, klania sie przez cala rozmowe w pas i
    > wrecza przeprosinowy zestaw gadzetow od banku.

    Jakies tam kolie i TV LCD 80", a dla syna klienta klucze do Korwety na
    parkingu, zeby wszyscy naprawde byli zadowoleni. W koncu po cos sie
    podaje ilosci dzieci w tych wszystkich wnioskach.

    > Natomiast w/w sytuacja jest czysta - autor watku dokonal zakupu za 600zl i
    > kwota zostala sciagnieta z konta i nie wiem nad czym sie pieklic.

    Yep.
    --
    Krzysztof Halasa