  • Data: 2009-05-25 18:12:08
    Temat: Re: Zakupy tez robicie tylko w jednym sklepie?
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    news:gv994g$ql2$1@inews.gazeta.pl...

    > Wychodzi na to że klienci banków, mimo organicznie wszczepionego
    > internetu, są mniej mobilni od babć potrafiących obmacać pół miasta w
    > poszukiwaniu odpowiednio jędrnego ogóreczka. Psie przywiązanie do raz
    > wybranego banku tym bardziej irracjonalne że wszystkie banki sprzedają ten
    > sam towar czyli cyferki. Nie ma bardziej i mniej markowych wyciągów z
    > konta, nie można pochwalić się kumplom w pubie "popatrz, ta stówka
    > kosztowała mnie 112 złotych ale zobacz jaki ma wypasiony nadruk", "mam
    > kredyt w BRE Banku - walnę o tym banner na samochodzie" ;-)

    Nie do konca. O ile stowka z dwoch bankow
    jest taka sama i nie ma sie czym chwalic to juz
    w sytuacji kiedy wlozysz karte do bankomatu, wstukasz pin,
    wybierzesz X PLN do wyplaty, bankomat Ci ich nie da
    a mimi to zostanie na koncie zaksiegowana wyplata
    to roznice mozesz zauwazyc. Sa rozne podejscia
    do reklamacji, rozne terminy itp.
    W tym sie roznia banki. Oczywiscie nie
    jest tak, ze drozszy znaczy lepszy.
    Ale tutaj sa rozne marki:)