  • Data: 2007-06-26 12:44:55
    Temat: Re: Zamiana KK Mastercard ING na Vise Citibank-LOT ?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    > Np wyrabiasz kartę komuś z rodziny, żeby miał tak na "w razie W",
    > więc pełny limit mu raczej niepotrzebny i na pewno ryzykowany w razie
    > zgubienia/przechwycenia karty.

    OIDP to ominąć limit można dosyć łatwo... Chyba, że coś się zmieniło...

    > Nie ma możliwości płacenia z datą przyszłą, bo i w sumie po co i tak
    > płacisz pieniędzmi banku ;)

    Jestem pincet kilometrów od domu i chcę zapłacić pincet złotych za gaz.
    Mam zapisywać gdzieś kiedy ile i komu mam zapłacić i czekać do ostatniego
    dnia?

    > Oczywiście należy pamiętać, że wykonanie przelewu w
    > ostatnim dniu nie gwarantuje, że pieniądze dojdą tego samego dnia.

    To niezły ten bank, nie ma co...

    > Tak jak wspomniałem prędzej płacimy pieniędzmi banku, więc czy puścimy
    > przelew 2 czy 5 czy 15 to mało istotne skoro np cykl rozliczeniowy
    > ustalony mamy na 22.

    Racja. Dopiero teraz przejrzałem na oczy... ;))
    A propos... Cykl jest regulowany czy ściśle narzucony?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret