    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamiana VC Multi na VC mBank, czy warto ?
    Date: Tue, 26 Aug 2003 20:17:03 +0200

    "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote in message
    news:bifslt$rdb$1@news.telbank.pl...
    > Ktoś przerabiał już tą ścieżkę ?
    > Jak bardzo jest zawiła ?
    > Zastanawiam się nad zamianą bo mam konto w mBanq a zawsze to lepiej mieć
    obsługę
    > w jednym miejscu.
    > Czy karta VC mBank też jest rozliczana w EUR ?

    ja zamieniłem

    wydaje mi się, że jak wszyscy zamieniający podadzą szczery powód zamiany
    (czyli chęć zintegrowania wszystkiego w jednym miejscu) to trochę się
    zastanowią nad działaniem szefowie BRE
    niby banki skierowane do dwóch różnych segmentów klientów, ale jednam mBank
    chyba wielu klientów zabiera Multibankowi ...

    ja podałem oczywiście szczery i jedyny powód zmiany - bo przecież nawet
    teoretycznie GP dłuższy o jeden dzień w rzeczywistości jest taki sam
    no.. może dodałem jeszcze jeden malutki powód - karta mBanku jest ładniejsza
    :)

    --
    pozdrawiam
    plusz