  • 1. Data: 2003-08-26 15:00:10
    Temat: Zamiana VC Multi na VC mBank, czy warto ?
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Ktoś przerabiał już tą ścieżkę ?
    Jak bardzo jest zawiła ?
    Zastanawiam się nad zamianą bo mam konto w mBanq a zawsze to lepiej mieć obsługę
    w jednym miejscu.
    Czy karta VC mBank też jest rozliczana w EUR ?

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-08-26 15:26:38
    Temat: Re: Zamiana VC Multi na VC mBank, czy warto ?
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Ktoś przerabiał już tą ścieżkę ?
    > Jak bardzo jest zawiła ?
    > Zastanawiam się nad zamianą bo mam konto w mBanq a zawsze to lepiej mieć
    obsługę
    > w jednym miejscu.
    Czy ja wiem czy lepiej W dodatku w Multi są oddziały ...
    > Czy karta VC mBank też jest rozliczana w EUR ?
    Tak

  • 3. Data: 2003-08-26 17:13:32
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał(a):

    > Zastanawiam się nad zamianą bo mam konto w mBanq a zawsze to lepiej mieć obsług
    > w jednym miejscu.
    Czy to jest jedyny powód?
    Pozdrawiam
    Marcin http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-26 18:17:03
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote in message
> [...]
    obsługę
    > w jednym miejscu.
    > Czy karta VC mBank też jest rozliczana w EUR ?

    ja zamieniłem

    wydaje mi się, że jak wszyscy zamieniający podadzą szczery powód zamiany
    (czyli chęć zintegrowania wszystkiego w jednym miejscu) to trochę się
    zastanowią nad działaniem szefowie BRE
    niby banki skierowane do dwóch różnych segmentów klientów, ale jednam mBank
    chyba wielu klientów zabiera Multibankowi ...

    ja podałem oczywiście szczery i jedyny powód zmiany - bo przecież nawet
    teoretycznie GP dłuższy o jeden dzień w rzeczywistości jest taki sam
    no.. może dodałem jeszcze jeden malutki powód - karta mBanku jest ładniejsza
    :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-08-27 09:28:35
    Od: "Aleksander W. Oleszkiewicz" <b...@w...nigdy.wiecej.spamu.pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się nad zamianą bo mam konto w mBanq a zawsze to lepiej mieć
    obsługę
    > w jednym miejscu.

    Według mnie gorzej, bo jak jest przerwa techniczna, to nie ma również
    autoryzacji kart płatniczych i w takich (na szczęście żadkich) przypadkach
    lepiej mieć kartę z innego banku w którym przerwy techniczne są w innych
    terminach :-)

    --
    AlekO