eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknął już ktoś konto w Aion banku?Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
  • Data: 2022-03-25 11:58:34
    Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    piątek, 25 marca 2022 o 06:18:54 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
    > W dniu 23.03.2022 o 11:49, Dawid Rutkowski pisze:
    > > środa, 23 marca 2022 o 10:55:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
    > >> W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:
    > >>> wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
    > >>>
    > >>>> Czy ten typ ta ma? co u Was?
    > >>>
    > >>> Ja po prostu nie mogę się zalogować.
    > >>>
    > >> Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
    > >> inaczej?
    > Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
    > Dostał ktoś?

    A w jaki sposób zamykałeś?
    Tak "normalnie" czy w trybie sprzeciwu wobec zmiany warunków?

    Bo zainspirowaliście mnie do zrealizowania tego zamknięcia, choć trochę żal mi
    plastikowej debetówki.
    W razie potrzeby aion zawsze można sobie przez net otworzyć - ale darmowego plastiku
    już nie będzie :(
    Ale cóż - szantażować się nie damy.

    W każdym razie piszę na czacie, że chcę zamknąć w trybie sprzeciwu, i to natychmiast.
    Tamci oczywiście zaczynają od standardowej pierdółki że "zamknięcie konta trwa
    łącznie 44 dni",
    a do tego jeszcze wcześniej musisz sam pozamykać wszystko oprócz rachunku głównego,
    bo inaczej nawet dyspozycji zamknięcia nie przyjmą.

    Po kolejnym wspomnieniu o sprzeciwie już było, że mogą zamknąć z dniem wejścia w
    życie zmian,
    ale i tak muszę sam wszystko pousuwać.
    No to juz pousuwałem - ale każę zamykać natychmiast.
    Stanęło na "Przekazuję konto do zamknięcia dzisiaj."

    Następnego dnia oczywiście wszystko nadal działa.
    Inny kąsultant nie był już taki zgodny i jedynie wpisał mnie na "listę do zamknięcia
    z dniem wejścia zmian".
    W sumie różnica niewielka, bo tydzień - zobaczymy, jaki będzie skutek.
    Po zamknięciu ma być mail.
    Póki co dostęp działa.

    A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że klient
    ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?

    Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
    "normalnymi"
    terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
    wypowiedzenia
    przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
    miesiące przed wprowadzeniem),
    czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją bezkosztowości?

    Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
    Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
    maila do inspektora ochrony danych
    i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
    Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
    Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy i
    kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1