-
1. Data: 2022-03-22 17:08:19
Temat: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
Witam,
Zamknął już ktoś konto w Aion banku i jak to mu się objawia?
Bo ja wypowiedziałem umowę 3 lutego.
Obiecanego przez bank emaila z informacją o zamknięciu brak.
Próbuję się zalogować do aplikacji, ale od razu po zalogowaniu mnie
z niej wyrzuca.
Czy ten typ ta ma? co u Was?
pozdrawiam,
Bogdan
-
2. Data: 2022-03-22 20:36:47
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: mk <m...@g...com>
wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
> Czy ten typ ta ma? co u Was?
Ja po prostu nie mogę się zalogować.
-
3. Data: 2022-03-23 10:55:02
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: Tomaszek <t...@o...pl>
W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:
> wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
>
>> Czy ten typ ta ma? co u Was?
>
> Ja po prostu nie mogę się zalogować.
>
Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
inaczej?
--
t0maszek
-
4. Data: 2022-03-23 11:49:07
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
środa, 23 marca 2022 o 10:55:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
> W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:
> > wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
> >
> >> Czy ten typ ta ma? co u Was?
> >
> > Ja po prostu nie mogę się zalogować.
> >
> Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
> inaczej?
Z jednej strony można zapytać - czego innego można się spodziewać po rozwiązaniu
umowy?
Ale z drugiej - wczoraj wieczorem nie mogłem się do aion zalogować via aero2 - a dziś
działa i przez wifi i prez aero2 (co prawda w robocie, więc inna lokalizacja).
-
5. Data: 2022-03-23 11:54:04
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: Tomaszek <t...@o...pl>
W dniu 2022-03-23 o 11:49, Dawid Rutkowski pisze:
> Z jednej strony można zapytać - czego innego można się spodziewać po rozwiązaniu
umowy?
Z jednej strony masz rację.
> Ale z drugiej - wczoraj wieczorem nie mogłem się do aion zalogować via aero2 - a
dziś działa i przez wifi i prez aero2 (co prawda w robocie, więc inna lokalizacja).
A z drugiej no właśnie. W takim np. PGNiG można usunąć konto z EBOK co
nie oznacza rozwiązania umowy o dostawy gazu.
--
t0maszek
-
6. Data: 2022-03-23 11:57:45
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
środa, 23 marca 2022 o 11:54:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
> W dniu 2022-03-23 o 11:49, Dawid Rutkowski pisze:
> > Z jednej strony można zapytać - czego innego można się spodziewać po rozwiązaniu
umowy?
> Z jednej strony masz rację.
> > Ale z drugiej - wczoraj wieczorem nie mogłem się do aion zalogować via aero2 - a
dziś działa i przez wifi i prez aero2 (co prawda w robocie, więc inna lokalizacja).
> A z drugiej no właśnie. W takim np. PGNiG można usunąć konto z EBOK co
> nie oznacza rozwiązania umowy o dostawy gazu.
Gazu nie dostajesz "przez internet" ;P
Co prawda w banku te "dostępu przez internet" mieć nie musisz, no ale to jednak jest
aion (aion, a nie alior), gdzie jest to jedyna opcja składania jakichkolwiek
dyspozycji.
Choć trzeba sprawdzić, czy prawo bankowe pozwala na prowadzenie rachunku, do którego
nie można składać dyspozycji... Albo czy zabrania czegoś takiego...
-
7. Data: 2022-03-25 06:18:49
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
W dniu 23.03.2022 o 11:49, Dawid Rutkowski pisze:
> środa, 23 marca 2022 o 10:55:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
>> W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:
>>> wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
>>>
>>>> Czy ten typ ta ma? co u Was?
>>>
>>> Ja po prostu nie mogę się zalogować.
>>>
>> Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
>> inaczej?
Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
Dostał ktoś?
-
8. Data: 2022-03-25 11:58:34
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
piątek, 25 marca 2022 o 06:18:54 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
> W dniu 23.03.2022 o 11:49, Dawid Rutkowski pisze:
> > środa, 23 marca 2022 o 10:55:05 UTC+1 Tomaszek napisał(a):
> >> W dniu 2022-03-22 o 20:36, mk pisze:
> >>> wtorek, 22 marca 2022 o 17:08:22 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
> >>>
> >>>> Czy ten typ ta ma? co u Was?
> >>>
> >>> Ja po prostu nie mogę się zalogować.
> >>>
> >> Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
> >> inaczej?
> Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
> Dostał ktoś?
A w jaki sposób zamykałeś?
Tak "normalnie" czy w trybie sprzeciwu wobec zmiany warunków?
Bo zainspirowaliście mnie do zrealizowania tego zamknięcia, choć trochę żal mi
plastikowej debetówki.
W razie potrzeby aion zawsze można sobie przez net otworzyć - ale darmowego plastiku
już nie będzie :(
Ale cóż - szantażować się nie damy.
W każdym razie piszę na czacie, że chcę zamknąć w trybie sprzeciwu, i to natychmiast.
Tamci oczywiście zaczynają od standardowej pierdółki że "zamknięcie konta trwa
łącznie 44 dni",
a do tego jeszcze wcześniej musisz sam pozamykać wszystko oprócz rachunku głównego,
bo inaczej nawet dyspozycji zamknięcia nie przyjmą.
Po kolejnym wspomnieniu o sprzeciwie już było, że mogą zamknąć z dniem wejścia w
życie zmian,
ale i tak muszę sam wszystko pousuwać.
No to juz pousuwałem - ale każę zamykać natychmiast.
Stanęło na "Przekazuję konto do zamknięcia dzisiaj."
Następnego dnia oczywiście wszystko nadal działa.
Inny kąsultant nie był już taki zgodny i jedynie wpisał mnie na "listę do zamknięcia
z dniem wejścia zmian".
W sumie różnica niewielka, bo tydzień - zobaczymy, jaki będzie skutek.
Po zamknięciu ma być mail.
Póki co dostęp działa.
A właśnie co do "zamykania w trybie sprzeciwu" - czy rzeczywiście jest tak, że klient
ma do wyboru zamknięcie natychmiastowe albo z dniem wejścia w życie zmian?
Czy może jedynie "zwykłe" zamknięcie, jedynie z gwarancją bezkosztowości, ale z
"normalnymi"
terminami - lub "skrócone" (tzn. niekoniecznie musi być skrócone, bo zwykle
wypowiedzenia
przez klienta jest z miesięcznym terminem - a zmiany muszą być ogłaszane min. 2
miesiące przed wprowadzeniem),
czyli z dniem wejścia w życie zmian, plus też oczywiście z gwarancją bezkosztowości?
Wziąłem się też za zamykanie cinkciarza - o, tam to jeszcze trudniej.
Najpierw na wiadomość w systemie transakcyjnym odpowiedź bez podpisu, że mam wysłać
maila do inspektora ochrony danych
i że odpowiedzą w ciągu 30 dni.
Na opr odpowiedź, że się zgodziłem na odpowiedzi w 30 dni.
Tutaj zmiany regulaminu wchodzą na początku maja - więc będzie jeszcze nieco zabawy i
kilka maili, zanim zrobią to, co chcę...
-
9. Data: 2022-03-25 17:37:11
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>
W dniu 25.03.2022 o 11:58, Dawid Rutkowski pisze:
>>>> Pytanie tylko czy to należy traktować jak rozwiązaną umowę czy jakoś
>>>> inaczej?
>> Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
>> Dostał ktoś?
>
> A w jaki sposób zamykałeś?
> Tak "normalnie" czy w trybie sprzeciwu wobec zmiany warunków?
Tak "normalnie", w terminie 44 dni. Nie mam tyle cierpliwości co Ty ;-)
-
10. Data: 2022-03-25 18:51:59
Temat: Re: Zamknął już ktoś konto w Aion banku?
Od: mk <m...@g...com>
piątek, 25 marca 2022 o 06:18:54 UTC+1 Bogdan B. napisał(a):
> Obiecanego emaila z potwierdzeniem rozwiązania umowy.
> Dostał ktoś?
Wczoraj dostałem.