eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamkniecie inteligo - wniosekRe: Zamkniecie inteligo - wniosek
  • Data: 2008-01-12 20:04:34
    Temat: Re: Zamkniecie inteligo - wniosek
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Eneuel Leszek pisze:
    > "Wojciech Nawara" fmar20$d50$...@k...sileman
    >
    >> Marcin Mokrzycki pisze:
    >
    >>> Dopytuję ponieważ:
    >>> 1. nigdzie na stronach Inteligo nie znalazłem informacji o zwolnieniu z
    >>> opłaty za konto w przypadku zerowego salda,
    >
    >> Zatem niezbyt uważnie zapoznałeś się z TOiP...
    >
    > Chyba tak. Ja tę informację znalazłem, zanim założyłem tam konto.
    > Później o tym zapomniałem, ale pracowniczka z infolinii mi przypomniała.
    >
    > No i ta opcja w rzeczywistości tak wygląda.
    > Niestety -- karta ma swoją datę ważności i kolejna karta kosztuje
    > bodajże 1.59 złotych, podczas gdy nowa karta, do nowego konta, jest za free.

    nie wiem, ale mam tam nieuzywane konto (ktore postanowilem w końcu
    zamknac) i od 3 lat dostaje wysiag ze stanem konta 0. Nowej karty nie
    mam bo w miedzyczasie zmieniłem adres i nie byłbym w stanie jej odebrać.
    Więc chyba nie płacę skoro mam 0 na saldzie. Czy opłata nie jest
    pobierana w momencie aktywowania karty ? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1