eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptimaRe: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-16 10:33:53
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:
    > W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze:
    >
    >> Podałeś "konto żony, kochanki, kolegi z pracy."?
    >
    > Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki.

    Jeśli dane na przelewie nie zgadzają się z podanymi do rachunku w BGŻ
    Optima (imię, nazwisko, adres) i jeśli taki przelew weryfikacyjny
    przeszedł to raczej przez pomyłkę. Tu masz jasno napisane czym jest
    przelew weryfikacyjny i jakie musi spełniać kryteria:

    https://www.bgzoptima.pl/pomoc/przelewy-i-rachunek-p
    owiazany

    "Dane z tego przelewu muszą się zgadzać z danymi podanymi we Wniosku o
    otwarcie Konta BGŻOptima. Tylko wtedy będziemy mogli je zweryfikować.
    Jeśli dane nie będą się zgadzały, poprosimy Cię o ich poprawienie."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1