eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptimaRe: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!post01.iad!fx12.iad.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <0O2hC.34244$Cy2.16907@fx44.iad>
    <5a85b607$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <wHihC.14367$zS1.4695@fx20.iad>
    <5a85d190$0$665$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85e071$0$553$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <5a85f4df$0$580$65785112@news.neostrada.pl>
    <lFmhC.42007$BX2.36033@fx22.iad>
    <5a85fcc8$0$598$65785112@news.neostrada.pl>
    <gNnhC.11570$TX2.298@fx27.iad>
    <5a86a274$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a86a274$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <6AxhC.29826$rk4.18856@fx12.iad>
    X-Complaints-To: http://abuse.usenetxs.com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2018 09:33:54 UTC
    Date: Fri, 16 Feb 2018 10:33:53 +0100
    X-Received-Body-CRC: 2159423681
    X-Received-Bytes: 1878
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635584
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16.02.2018 10:20, Akarm wrote:
    > W dniu 2018-02-15 o 23:25, JaceK pisze:
    >
    >> Podałeś "konto żony, kochanki, kolegi z pracy."?
    >
    > Tak. Stąd wiem, że opowiadasz bajki.

    Jeśli dane na przelewie nie zgadzają się z podanymi do rachunku w BGŻ
    Optima (imię, nazwisko, adres) i jeśli taki przelew weryfikacyjny
    przeszedł to raczej przez pomyłkę. Tu masz jasno napisane czym jest
    przelew weryfikacyjny i jakie musi spełniać kryteria:

    https://www.bgzoptima.pl/pomoc/przelewy-i-rachunek-p
    owiazany

    "Dane z tego przelewu muszą się zgadzać z danymi podanymi we Wniosku o
    otwarcie Konta BGŻOptima. Tylko wtedy będziemy mogli je zweryfikować.
    Jeśli dane nie będą się zgadzały, poprosimy Cię o ich poprawienie."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1